Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Batuta

Strony: 1 2 3 [4] 5
46
Bagnisko / Świetlikowy zagajnik
« dnia: Czerwiec 01, 2014, 18:44:55 »
W świetlikowym zagajniku oprócz wody można odnaleźć wysokie sosny i niskie krzaczki, ale to nie one przyniosły temu miejscu jego sławę. Niezwykła jest ilość przebywających tu świetlików, które po zmroku rozświetlają to miejsce złotą poświatą, ciesząc oczy zgromadzonych.

47
Morze / Stara latarnia
« dnia: Czerwiec 01, 2014, 18:43:32 »
Kto znać może wszystkie dziwaczne budowle... Kto wie, czyje jest to monstrum w kształcie walca, co góruje nawet nad najwyższymi końmi... I kto zdaje sobie sprawę, że drzwi do niego nie da się otworzyć? 

48
Morze / Kamienista plaża
« dnia: Czerwiec 01, 2014, 18:42:04 »
Kamienista plaża wcale nie jest taka cudowna, jak ta piaszczysta. Owszem, należy ona do bardzo pięknych i malowniczych części wybrzeża, lecz drobne i ostre kamienie wbić się mogą w kopyta, a po większych z nich konie ślizgają się, mogąc nadziać się na spore, ostre skały.

49
Morze / Plaża
« dnia: Czerwiec 01, 2014, 18:41:38 »
Znaleźć tu można wspaniały, piaszczysty brzeg, który jest idealnym podłożem do galopowania i tym samym złapania morskiej bryzy w grzywę. Poza tym, na plaży często można znaleźć ciekawe glony, muszelki i skorupiaki wyrzucone na brzeg przez morskie fale, a w ciągu ciepłych dni ochłodzić się w orzeźwiającej, słonej morskiej wodzie.

50
Morze / Dzikie wydmy
« dnia: Czerwiec 01, 2014, 18:41:05 »
Jest ich mnóstwo, są wszędzie, niczym długa i szeroka piaskowa linia oddzielająca morze od reszty terenów. Są one obrosłe trawą, ostrą i wąską o bladozielonej barwie. Rosną tu drzewa i jest ich niemało, są to jedynie wysokie, górujące nad wszystkim drzewa, które swoje liście wzniosły na tyle wysoko, aby żaden koń ich nie dosięgnął.

51
Zapomniane jaskinie / Jama wybraźni
« dnia: Czerwiec 01, 2014, 18:25:29 »
Tak, wybraźni to nie błąd, ale jeśli kojarzy się wam ze słowem wyobraźni, to dobrze. Nazwa ta jest spowodowana wieloma rysunkami na ścianach tej niewielkiej jaskini o owalnym kształcie. Pełno w niej rysunków i ogólnie rzecz biorąc jest to bardzo ciekawe miejsce... Ale jedno dręczy przychodzące tu konie: kto pozostawił tu te rysunki?

52
Inne tereny / Bajoro
« dnia: Czerwiec 01, 2014, 18:23:20 »
Leśne bajoro ma brązową wodę i to nie z powodu koloru ziemi i tego, że drzewa nie dają mu możliwości oglądania sporej ilości słońca. Woda odrobinę śmierdzi. W tej sadzawce nic nie żyje, po jej tafli suną nartniki, zaś w powietrzu unoszą się przeogromne chmary gzów i komarów.

53
Stary bór / Polana głazów
« dnia: Czerwiec 01, 2014, 18:21:42 »
Jest to niezwykłe miejsce, gdzie znajduje się masa kamieni. Nie jest to coś w rodzaju Stonehenge'a lecz po prostu zwyczajne miejsce pełne głazów narzutowych. Dostępny jest jedynie jeden wariant koloru, czyli szary, a Matka Natura nie przyjęła żadnych innych zamówień...
[/i]

54
Inne tereny / Jezioro
« dnia: Czerwiec 01, 2014, 18:17:56 »
Jest to jedyne większe źródło słodkiej wody w krainie. To tutaj przybywają wszystkie konie, aby napić się wody. Oczywiście, w górach również są strumienie, ale jezioro jest jednak wyjątkowe, z powodu swojego ogromu i oczywiście wszystkich skrzeczących ptaków zamieszkujących szuwary.
[/i]

55
Zdziczałe sady / Opuszczone jabłonie
« dnia: Czerwiec 01, 2014, 18:16:50 »
Dawniej był tu stary płot wokół starego sadu. Z czasem biedaczek podupadł na zdrowiu, a że płotolodzy nie istnieją, w pewnym momencie zniknął, rozsypany w pył niczym piaski czasu. Po sadzie zaś zostały jedynie stare, duże, powykrzywiane jabłonie dające pyszne jabłka... Jaki koń by z tego nie skorzystał? W dodatku stare jabłonie wydały nasiona, z których wyrosły młodsze, podobne im drzewa...
[/i]

56
Encyklopedia / Stada, wzrost i statystyki początkowe
« dnia: Czerwiec 01, 2014, 16:21:07 »
Na terenie naszej krainy znajdują się trzy stada. Nie dzielą się one ze względu na to, czy są dobre, czy złe, bo przecież muszą być jakieś elementy zróżnicowania, kiedy spotkacie członków danego tabunu. Zaskoczenie musi być. Liczy się miejsce zamieszkania danych koni.


stado z równin
Są to konie dużego i średniego wzrostu. Zamieszkują one niziny, gdzie w razie zagrożenia łatwiej jest im uciec - nie są małe i bardzo dobrze oraz szybko biegają.

stado z gór
Są to kuce dużego wzrostu i niskie konie. Zamieszkują góry, w których świetnie sobie radzą ze względu na swoją wytrzymałość.

stado z puszczy
Do tego tabunu należą kuce małego i średniego wzrostu. Zamieszkują puszczę, gdzie świetnie sobie radzą ze względu na swój niski wzrost i zwinność - potrafią ukryć się wśród krzewów i doskonale manewrują między drzewami ( dzięki swojej niewielkości mają więcej miejsca na manewry ).

WZROST


Wzrost konia nie ulegnie zmianie ( chyba, że jest źrebięciem, jednakże wzrost uzupełnia się jakby się było koniem dorosłym. Poniższe miary podane są jako wzrost w kłębie.


• koń duży: 175 - 200 cm.
•koń średni: 165 -174 cm.
•koń mały: 149 - 164 cm.
•kuc duży: 135 - 148 cm.
•kuc średni: 120 - 134 cm.
•kuc mały: ... - 120 cm.



STATYSTYKI POCZĄTKOWE


Statystyki można rozwinąć podczas gry.


równinni
siła:1
szybkość:7
zręczność:1
wytrzymałość:1

górscy
siła:1
szybkość:1
zręczność:1
wytrzymałość:7

puszczowi
siła:1
szybkość:1
zręczność:7
wytrzymałość:1

57
Encyklopedia / Rangi
« dnia: Czerwiec 01, 2014, 16:17:54 »
Jest wiele rang, dlatego ze względu na ich zróżnicowanie widnieją jako pole w profilu i nie mają oznaczenia gwiazdkami. Podane rangi zostały napisane w kolejności od najważniejszej, do najniższej w drabinie hierarchii. To, jaką rangę dostaniesz na samym początku zależy od tego, jak się zaprezentujesz. Liczba w nawiasie oznacza liczbę koni w stadzie, które mogą posiadać daną rangę. Znak "∞" mówi o tym, że daną pozycję może mieć nieskończona ilość koni. Rangi przydziela administratorka.


Władca
( 2 ) Jest to koń stojący najwyżej w hierarchii stada. To on zarządza końmi, które do niego należą i decyduje o ich awansach bądź degradacjach. W stadzie mogą być tylko 2 takie konie i muszą być przeciwnej płci.

Zastępca

( 1 ) Koń na drugim szczeblu hierarchii. Często jest on jednocześnie zwierzchnikiem obu władców, zwykle stado go lubi.

Mentor
( 3 ) Koń o tej randze zna krainę "jak własną kieszeń". Nie dość, że sam posiada bardzo rozległą wiedzę o niej, to jeszcze przekazuje ją napotkanym źrebiętom, które chciałyby poznać o niej ciekawe fakty.

Skrytobójca
( 3 ) Koń ten na ogół ma wiele tajemnic. Jeśli trzeba kogoś zlikwidować, to właśnie koń o tej randze się tym zajmuje... Kto wie jak? Trucizna, a może tzw. "noże w ciemności"? Nigdy nie dochodzi do walki wręcz. Niewiedza przeciwników i zaskoczenie to dwie największe bronie tego rumaka.

Szpieg
( 4 ) Kto inny odważyłby się donosić władcy o tym, co dzieje się na terenach przeciwnych stad? Kto inny dałby radę zakraść się tam i wrócić niezauważony z wielką ilością nowych, ważnych informacji? Oczywiście nikt oprócz szpiega nie poradziłby sobie tak wspaniale.

Zwiadowca
( 2 ) Koń ten obserwuje uważnie granice terytorium własnej grupy, jak miejsca, które leżą odrobinę poza nimi. Często wypatruje on również zagrożeń takich jak np. ryś wkraczający w granice stada.

Wojownik
( 5 ) Ten koń świetnie radzi sobie z walką. Jego zadaniem jest obrona stada, szczególnie klaczy i źrebiąt. Doskonale broni siebie i innych, jak również i atakuje obcych oraz drapieżniki.

Rumak
( ∞ ) Koń ten nie jest już koniem zwykłym i podporządkowańcem, a jednak nie został jeszcze kimś specjalnym i musi sporo się postarać, aby zajść wyżej.

Koń podporządkowany
( ∞ ) Jest to wierzchowiec bardzo uległy i bardzo podporządkowany władcom. Jeśli się postara, ma szansę zostać rumakiem a potem kimś o jeszcze wyższym stopniu w hierarchii.

Zwykły koń

( ∞ ) Niczym się nie wyróżnia i niewiele robi dla stada. Musi się bardzo postarać, aby udało się mu zajść wyżej, jest zwykle jednym z nowszych koni w stadzie.

58
Encyklopedia / Rasy i maści
« dnia: Czerwiec 01, 2014, 16:16:09 »
Konie żyjące w krainie są dzikie, co oznacza, że nie są one określonych ras. Wyjątkiem jest 10 pierwszych koni w grze. Mogą one sobie zażyczyć w KP posiadanie danej rasy. Uwaga! W tym przypadku nie może być więcej niż 2 osobników tej samej rasy!
Koń może mieć dowolną maść ( rasowe tylko te dostępne dla swojego gatunku ). Poniżej przedstawimy możliwe posiadane odmiany ( znaki szczególne ):

   
•skarpetkę – odmiana na nodze konia w formie białego pasa obejmującego pęcinę;
•koronkę – odmiana na nodze konia w formie wąskiego białego paska obejmującego nasadę kopyta;
•pończoszkę – odmianę na nodze konia w formie wąskiego białego pasa obejmującego staw skokowy;
•gwiazdkę – odmiana na pysku konia w formie pojedynczej białej plamy występującej mniej więcej na wysokości oczu;
•chrapkę – odmiana na pysku konia w formie pojedynczej białej plamy pomiędzy chrapami (nozdrzami) konia[3];
•łysinę – odmiana na głowie konia w formie podłużnego białego pasa ciągnącego się wzdłuż całego pyska; może być wąska lub szeroka; szeroka zwykle jest szerokości odległości między oczami konia;
•strzałkę – odmiana na pysku konia w formie podłużnego białego pasa o rozszerzonym górnym końcu, zwężającego się ku dołowi; zwykle zaczyna się nieco powyżej oczu konia;
•latarnię – odmiana na pysku konia podobna do szerokiej łysiny, jednak zachodząca częściowo na oczy i pysk konia, lekko rozszerzona u góry.

59
Encyklopedia / Drapieżniki
« dnia: Czerwiec 01, 2014, 16:14:24 »
Od czasu do czasu, aby końskie życie nie było kompletną sielanką można zostać zaatakowanym. Informuje o tym administrator. Ma to na celu urozmaicenie fabuły. Drapieżniki najczęściej spotkać można na wolnych terenach, choć zdarzają się i ataki na włościach tabunów. Atakowane są jedynie konie, które przebywają w POJEDYNKĘ i na dodatek są DOROSŁE. Za ciekawą walkę, która NIE MUSI być wygrana można otrzymać statystyki. Różne rodzaje drapieżników ( albo te same rodzaje, lecz inne osobniki ) mogą się pojawiać w tym samym czasie, lecz w innych miejscach. Nie ma możliwości przebywania kilku rodzajów drapieżników w tym samym miejscu, lecz może atakować kilka osobników np. wataha wilków, puma i jej podrośnięte młode, które uczy polować... Drapieżniki NIE MOGĄ zabić koni, na wasze szczęście.

Często można spotkać również inne rodzaje zwierząt lub drapieżniki, które NIE polują w danej chwili ( o tym zdarzeniu, tak jak i w przypadku spotkania atakujących drapieżników informuje administrator ) i można wykorzystać sytuację, na przykład zabrać ze sobą kilka zgubionych kolców jeżozwierza.

RODZAJE DRAPIEŻNIKÓW


•puma
•wilk ( polują całym stadem )
•ryś
•szakal
•niedźwiedź brunatny

60
Encyklopedia / Źrebięta
« dnia: Czerwiec 01, 2014, 16:11:59 »
1. Źrebię może posiadać każda klacz. Aby jednak do czegokolwiek doszło, musi być w rui i być dorosła.

2. Ogier, który zamierza mieć źrebię z jakąś klaczą musi wygrać ( lub zająć 2 lub 3 miejsce ) w konkursie fabularnym, albo zwykłym, lub być jednym z 2 postaci, które najlepiej poradziły sobie w jednym z eventów. Musi być dorosły.

3. Zarówno zapłodnienie, jak i poród musi być opisany. Poród może się odbyć w dowolnym czasie ( nawet tego samego dnia ) ale w innym temacie. Jeśli klacz nie urodziła przez dłużej niż miesiąc, a user nie zapowiedział swojej nieobecności, źrebię umiera.

4. Klacz może urodzić tylko jednego źrebaka, chociaż zdarzają się wyjątki. Administrator informuje usera, jeśli rodzą się bliźnięta.

5. Źrebię może mieć dowolną maść, jednakże nie może ona wynikać z niczego tzn. wszyscy przodkowie są ubarwienia karego, a źrebak rodzi się z maścią siwą jabłkowitą.

6. Po narodzeniu ( może być i przed ) źrebak musi mieć oddzielne konto.

7. Źrebaki przestają pić mleko matki po sześciu miesiącach ( oczywiście w fabule, a nie realnych, a kiedy one nastąpią w przypadku danego konika decyduje administrator ).

8. Konie zaczynają samodzielne życie w wieku 2 lat.

Strony: 1 2 3 [4] 5
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
psy krolestwo madex etavlon zabojcy